★ Awesome Superwoman
aku nampak taik bintang !
0 superman's

mai mai . kumpul ramai-ramai . aku nak ajak korang baca cerita aku sambil makan strawberry. tadi masa aku tengah syok berangan pandang langit , aku ternampak satu cahaya warna oren . terus terbantut niat aku nak sambung berangan. kepala aku ligat berfikir . apa benda tu . cahaya tu turun ke bawah tau .  bukan taik  ke atas . aku terus kata dalam hati tu taik bintang . lepas tu aku pikir balik . mana ada  taik bintang gerak pelan macam kura-kura . dekat pulak tu . bodoh betul kau ni . aku tengok je cahaya tu . aku start pikir tu UFO  . lagi bengong aku ni . mana ada UFO kecik  . aku tengokkk je cahaya tu . makin lama dia makin dekat and turun ke bawah . kau nak tau cahaya tadi tu apa ? cahaya tu sebenarnya TANGLUNG . ceittt . buang masa aku je dok dongak and tengok teliti mcm nak cari kuman . rupanya tanglung terbang tu . moral of the cerita . kalau kau nampak cahaya malap2 warna oren , jangan terus ingat taik bintang atau  UFO  :y: sumpah aku nampak macam orang bodoh tadi dok pikir benda tak paedah . haha .

|