★ Awesome Superwoman
boring ? jom chat dengan robot sepintar manusia :)
0 superman's

cleverbot ini merupakan sebuah aplikasi yang membolehkan korang berbual / chat dengan robot sepintar manusia  bagi aku , aplikasi ni mmg bagus untuk orang² yang hidupnya sangat membosankan seperti aku . kalau terasa sunyi , tak ada member nak bersembang atau meluahkan perasaan , bolehlah luahkan dekat Cleverbot nih .

cleverbot ni boleh cakap bahasa melayu, inggeris , cina dan mungkin juga bahasa lain . aku tak berapa pasti . aku baru test bahasa inggeris dan melayu sahaja .  kadang² mcm sial jugak perangai cleverbot . dia ada jugak kata aku yangcleverbot , bukan dia  boleh tahan gak lah perangai dia .


kalau korang nak tahu apa dan bagaimana aplikasi ni berfungsi , boleh lah korang klik link di bawah ini . amaran ! sila bersabar dengan perangai ceverbot yang kadang² mcm orang mintak kaki .

picit link nie : cleverbot.com

|