★ Awesome Superwoman
dear kitty cat , seriously , u are 100% cute !
0 superman's
assalamualaikum dan selamat sejahtera .

im a cat lover . yes i am . aku pantang nampak kucing yg comel lagi gebu . fuhh geram gilerrr ! aku memang jenis pantang nampak kucing . walaupun kucing tu kurap n aku agak geli nak pegang , aku pegang jgk.
kalau bole aku nak bawak balik uma , nak mandikan sampai ilang kurap kucen tu. hari tu cikgu aku tanya , awak nak kucing tak? comel n bulu kembang . aku terus kata nak . bila cikgu aku tunjuk gamba, jerit2 aku .
camtu punye gila aku ngan kucing . dah la kucing tu comel . walaupun ekor tak straight , aku tak kisah . janji aku dapat kucing tu .



comel kannnnn . saje aku besarkan . haha .

then, sepatutnya cikgu aku nak hantar kucing tu harini . but then, my mum said " kau dala asma . tak sedar diri lagi ke . nanti nak balik kg susa ." ouh ibu . kenapa?? kenapa ?? saya mahu kucing itu jugak .  T.T
im totally in love with them but my mum didnt approve them . takpela . bukan rezeki aku . but one fine day, i will have my own cat . i'll buy it with my own money and keep em' at my own house .

antara sebab-sebab aku suka kucing :

1. COMEL ! lagi2 kalau dapat yg gemok , perot goyg2 . ee . GERAM!
2. manja . bolah bawak tido sama-sama . main sama-sama .
3. kucing betina kalau ada anak dia jaga betul2 . anak hilang kejap da menggelabah .
    tak macam manusia . anak dibuang-buang macam sampah , =.="
4. kucing boleh buat kita release tension . macam aku , kalau aku tension ,
    aku cakap ngan kucing aku  . then rasa lega sangat2 .
5. kalau kucing tu lapa , dia gesel2 kat kita then dia gigit kita . klaka . hee .

aku paling benci kalau orang seksa kucing . rasa nak tumbuk-tumbuk je . baru ni yang perempuan jahanam yg pijak kucing tu. aku dapat perempuan tu , aku campak kat kandang rimau . biar mati kena baham ngan rimau  . geram betul aku tau . so, u guys . tak kira macam mana korang geli dengan kucing ,
atau benci dengan kucing , jangan sesekali sepak terajang kucing tu . kecian dia . dia tak buat apa-apa pun . kucingkan binatang kesukaan Rasulullah.

k la guys . thats all for today . ouh , yg bagi award, nanti aku amek .
hutang dulu . banyak betul hutang award yang tak sempat langsaikan . hee .
byebye . selamat petang .



|