★ Awesome Superwoman
minah hindustan !
0 superman's
heyy korang . aku nak kongsi ngan korang satu cerita . masa aku kecik-kecik dulu aku suka gila tengok hindustan .  haha . everytime aku tengok gerenti aku menangis melalak mcm orang hilang anak . 
last cerita yang aku tengok sambil menangis tak cukup tisu sekotak is cerita khabi khushi khabbie gham . pergh . leleh babe ! tak benti nangis aku layan cerita ni . huahuahua .


itu cerita yang buat aku nangis tak hengat dunia . then, kau tau kan cerita hindustan ni mesti ada lagu , orang menari-menari , golek-golek , terjun-terjun pakai sari etc Lub . aku masa kecik dulu pi bantai tudung mak aku ikut menari sekali . sumpah tak bole blah . bila ingat balik aku ketawa mcm org gila sebab aku terasa agak bodo di situ.
and for sure aku ada minat hero-hero hindustan ni . aku dulu paling minat hrithik roshan  . okayy . masa muda dia agak handsome la kot  . dengan mister muscle beliau and abes beliau yang mengalah 
abg ben ashaari soalan tettttt! haha .

kanak-kanak dilarang tengok . haha .


wooo . bulu ketiak pun takde lu tau :19: . tak sempat tumbuh disebabkan muscle yang menguasai diri beliau . muahaha . tapi tu dulu la . aku dah tak suka dah mamat ni . lagi sowang , aku suka Shah Rukh Khan . sebut je nama dia kat makcik-makcik gerenti diorang menjerit mcm monkey . budak zaman sekarang mana nak layan diorang dahh . haha . aku suka dia sebab muka dia yang agak sweet tu  . 



tak kisah dia cerah ke gelap ke , yang penting rumah dia sumpah lawa lagi gah lu tauu . orang rumah pakai tangga, dia pakai lif . okayy standard la kan . haha . tapi serius rumah dia sangat besar . nak tengok kau google sendiri . haha . dulu aku minah hindustan tapi sekarang tak lagi . cerita hindustan sekarang ni tak best langsung! then aku beralih arah kepada cerita taiwan and korea . lepas tu paling latest aku tak minat nak tengok tv mahupun mengadap komputer sebab aku sibuk dengan homwork . okayy. chow !







|