★ Awesome Superwoman
april ?
0 superman's


hello april . goodbye march . sekejap je rasanya . haih . makin terasa tua diriku ini . huhu . harini hari yang paling aku takut . tau kenapa? sebab harini ramai orang akan cuba memPRANK orang lain . aku memang tak suka langsung 1april . harini kalau sape-sape bagi berita ntah pape kat aku memang aku tak percaya langsung la kan . takut aku nak percaya . GRR . aku rasa april fool tu buat tambah dosa je . yela , kalau buat april fool tu seolah mempermainkan orang . tak baik tau . kadang-kadang sebab april fool jugak bole buatkan seseorang itu hilang kepercayaan terhadap orang lain . betul tak ? baik cakap betul sekarang . haha . disebabkan aku baik ( tangan di dada mata pandang atas, menyampah dengan diri sendiri ) aku tak nak fool kan orang . haha . poyo saje aku ni haaa . haistttt . hopefully aku tak diprank orang harini . aku tak bole update panjang sangat . kesuntukan masa . huhu . so to u olls diluar sana , be careful okayy . u might be prank! :)



|