★ Awesome Superwoman
Askar Marin US Kencingkan Mayat Taliban -,-
0 superman's

but darling...

Meluat, menyampah dan menjijikkan aku tengok tindakan askar marin Amerika yang buat aksi kencingkan mayat rakyat Taliban. Video ini telah dirakam oleh individu tertentu dan askar-askar ini sengaja melakukan tindakan yang keji tu. Sebenar video rakaman ini telah dipaparkan di laman web Liveleak.com dan sekarang ni, pihak USA tengah buat siasatan sama ada video tersebut benar ataupun tidak.
askar-marin-amerika-kencing-taliban


Kalau berperang pun, berperang jelah, janganlah buat kerja yang menjijikkan macam ni dan mengaibkan jenazah.Dan dari video ni, nampak mayat tu macam rakyat je melalui baju mereka lah, dan mungkin bukan askar Taliban. Apa komen korang?
Source :  .

Photobucket

|